مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: کتابداران برتر کتابخانه های عمومی کرمانشاه ماهانه تشویق می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 01 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر معصومه حسنی خونسار اظهار کرد: با توجه به ضرورت تقدیر و تشویق کتابداران فعال و با انگیزه در اجرای برنامه‌های محوله یا خلاقانه از ابتدای سال جاری به صورت ماهیانه پس از اعلام اسامی افراد برتر از سوی معاونت امور کتابخانه های استان از بهترین‌های این عرصه تقدیر لازم به عمل خواهد آمد.

وی با قدردانی از کتابداران فعال عرصه فرهنگی توسعه و ترویج کتابخوانی در استان کرمانشاه، افزود: از ضرورت‌های رشد و ارتقای برنامه‌های کتابخانه ها این است که همکاران علاقمند و توانمند شناسایی شده و زحمات آنها نادیده گرفته نشود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش از این به مناسبت‌های مختلف مانند «برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی» و «مناسبت هفته کتاب» از تعدادی همکاران تقدیر شده بود اما با توجه به ضرورت همچنان این روند با قوت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

خونسار بیان کرد:

از تمامی همکاران استان انتظار می‌رود در سال جدید عزم و انگیزه خود را برای تقویت ترویج فعالیت‌های فرهنگی کتابخوانی بیشتر کنند تا با همدلی و همکاری شاخص‌های کتابخوانی مانند عضویت، امانت، جذب جوانان به سمت کتابخوانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و… رشد مناسبی داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار