مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۲۴ هزار مسافر از خدمات جوانان هلال احمر کرمانشاه در طرح نوروزی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 01 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدباقر محمدی اظهار کرد: بیش از ۲۴ هزار نفر از مسافران و مراجعه کنندگان به پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا ۱۰ فروردین از خدمات بشردوستانه جوانان هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

وی به فعالیت ۱۷ پست نوروزی با حضور جوانان عضو این جمعیت اشاره کرد و افزود: در هر پست روزانه پنج عضو جوان شامل اعضای برادر و خواهر در قالب طرح خدمات بشردوستانه حضور دارند که در امر راهنمایی مسافران، توزیع بروشور، ارائه خدمات آموزشی و امدادی خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه حضور تیم‌های سحر یا سفیران حمایت‌های روانی با برپایی فضاهای دوستدار کودک را در کنار پست‌های نوروزی را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان دانست و تصریح کرد: اعضای تیم‌های سحر در این ایام با برپایی فضای دوستدار کودک برای فرزندان مسافران یک محیط پر نشاط و شاداب ایجاد کرده و با اجرای بازی‌های کودکانه نکات امدادی نیز به آنها آموزش می‌دهند.

محمدی حضور تیم سحاب را از دیگر خدمات جوانان جمعیت هلال احمر عنوان و بیان کرد: اعضای جوانان در قالب تیم‌های ۲ نفره با دوچرخه و بعضاً پیاده در تفرجگاه‌ها و اماکن پر تردد نسبت به امدادی رسانی به افراد، آموزش نکات امدادی، توزیع اقلام زیست محیطی مانند کیسه زباله، تست قند خون و فشار خون و دیگر اقدامات به مسافران ارائه خدمات می‌کنند.

وی به افزایش خدمات در روز طبیعت و سیزده‌به‌در اشاره کرد و این اطمینان را به مسافران داد که تا روز چهاردهم اعضای جوانان جمعیت هلال احمر به خدمت رسانی ادامه خواهند داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار