مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان از پیش بینی رگبار پراکنده باران و کاهش دمای هوا در کرمانشاه تا فردا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 31 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فیروز دولتشاهی اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی موجی ناپایدار از امروز تا صبح فردا شنبه جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به تدریج سبب بارندگی همراه با وزش باد احتمالاً رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در استان می‌شود.

وی افزود: شرایط ناپایدار امروز در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان کرمانشاه از نمود بیشتری برخوردار بوده و بارش در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: وزش باد که در بعضی ساعات نسبتاً شدید خواهد بود ممکن است سبب نفوذ غبار به جو استان شده و هوا را در نیمه غربی بخصوص مناطق مرزی غبارآلود کند.

دولتشاهی با اشاره اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی، تصریح کرد: به دلیل همراهی این موج با ریزش هوای سرد، بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌های برفگیر و احتمالاً در مناطق سردسیر نیز به شکل برف مشاهده گردد.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود کمینه دمای هوا در بامداد روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق سردسیر و معتدل به حدود سه تا هفت درجه زیر صفر کاهش یابد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: کاهش دما به ویژه در روز شنبه و در مناطق سردسیر و مرطوب، شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی فراهم خواهد کرد و همچنین از روز دوشنبه تا اواخر هفته شاهد تقویت شرایط پایدار و روند افزایشی دما در استان خواهیم بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار