نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی درگذشت "عبدالمحمد محمدی" پدر شهیدان محمدی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 31 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ متن پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمانشاه به این شرح است:

عروج پدری دلسوز و مجاهد پرور «حاج عبدالمحمد محمدی» از نمونه های بارز صبر و ایثار و پدر شهیدان معظم هادی و بایر محمدی و همسر شهیده معظم «خانم میرزایی» موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی شک همت و تلاش آن پدر عزیز و بزرگوار در تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایت مدار که با مجاهدت کم نظیر خویش پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز در آوردند برای همیشه ماندگار خواهد بود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان والامقام محمدی و مردم گرانقدر استان، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات عالی و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسألت می نماییم.

دو فرزند و همسر مرحوم «حاج عبدالمحمد محمدی» اسوه استقامت ثلاث باباجانی، در سال ۵۹ در دشت گولاله (مسیر جاده جوانرود به ثلاث باباجانی)، در تحرکات ناجوانمردانه گروهک‌های معاند توسط ضدانقلاب به شهادت رسیدند.

پیکر حاج عبدالمحمد محمدی پدر شهیدان والامقام «هادی و بایر» و همسر شهیده معظم «خانم میرزایی» با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در شهر ثلاث باباجانی تشییع شد.

پیکر پاک این پدر شهید پس از وداع خانواده، بستگان، دوستان و آشنایان در گلزار مطهر شهدای ثلاث باباجانی، قطعه صالحین آرام گرفت.

استان کرمانشاه ۹۸۰۰ شهید دارد

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.
بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار