مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه:
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به به اجرای طرح عیدانه، گفت: فرودگاه و راه آهن کرمانشاه زیر نظر ناظران استاندارد قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 31 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه در راستای انجام طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد صبح جمعه مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه از فرودگاه بین المللی و راه آهن این استان بازدید کرد که کنترل کیفی خدماتی این مراکز مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

مهدی حسین پور در این بازدید اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح خدمت رسانی مطلوب به شهروندان با محورهای نظارت بر بازار و ارائه خدمات استاندارد از مراکزی نظیر فرودگاه، راه آهن، پایانه، و… است که بر اساس چک لیست‌هایی که از طرف سازمان ملی استاندار تهیه شده و توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه همچنین انطباق شرایط خدمت رسانی به مسافران و شهروندان با معیارهای تعریف شده توسط سازمان ملی استاندارد را از اهداف این طرح و بازدید اعلام کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد سازمان با مشارکت ذینفعان مرتبط استاندارد خدمات ایستگاه راه آهن را تدوین خواهد کرد تا به استناد به این استانداردها بتوانیم خدمات مطلوب‌تر را به مسافران داده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار