عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: هلال احمر نقش مهمی را در امدادرسانی سفرهای نوروزی ایفا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 29 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ، محمد رشیدی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی مستقر در میدان امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در امر حوادث اخیر به خوبی ایفای نقش کرده و وضعیت هلال احمر نیز هر روز بهتر از دیروز بوده و همیشه رو به رشد و با قدرت عمل می‌کند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر امسال نیز همچون گذشته به خوبی از مهمانان نوروزی استقبال کرده و در راستای مرتفع کردن مشکلاتی که ممکن است در طول مسیر متوجه هموطنانمان شود گام برداشته و به مانند همیشه تا بهبود وضعیت کامل این عزیزان تلاش می‌کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط بحرانی کار و تلاش کردن یعنی محروم کردن خود از بسیاری از برخورداری‌های اجتماعی اما با توجه به اینکه این تلاش کردن برای مردم است بسیار ارزشمند واقع شده و از این جهت نیز که هلال‌احمر داوطلب محور بوده و این فعالیت‌ها همواره همراه با عشق و علاقه بوده این امر ارزش کار را چندین برابر می‌کند.

رشیدی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر یک سازمان بزرگ مردم نهاد است که برای همه کسانی که وارد این جمعیت می‌شوند با آموزش‌ها و شرایطی که ایجاد می‌کند آنان را تبدیل به افرادی فناور و قوی در حوزه امداد و نجات می‌کند که در این راستا هرچقدر وسعت این جمعیت داوطلب افزایش پیدا کند به نفع کشور و همه مردم خواهد بود که این اتفاق نیازمند حمایت مجلس بوده و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس همیشه حامی هلال احمر بوده و هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با حمایت ویژه مجلس در قانون بودجه امسال تمهیداتی اندیشیده شد که جمعیت هلال احمر بتواند در تأمین تجهیزاتی که در آن دچار کمبود است بخصوص در حوزه لجستیکی برای خدمات رسانی و انجام مأموریت‌ها محوله خود اقدام کند که در بحث اختصاص سهمیه کرمانشاه نیز تلاش می‌شود این استان بهتر دیده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار