مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: ذخایر مطمئنی از گوشت قرمز و مرغ منجمد در سردخانه‌های استان داریم.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 26 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علی قربانی، با اشاره به موجودی بالای گوشت قرمز و مرغ منجمد سردخانه‌های استان، گفت: ذخایر مطمئنی از گوشت قرمز و مرغ منجمد در سردخانه‌های استان داریم و هیچ کمبودی برای عرضه این اقلام در استان تا پایان ماه مبارک رمضان نداریم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه ادامه داد: آمادگی داریم گوشت قرمز و مرغ منجمد را در سطح گسترده تا پس از ماه مبارک رمضان بین فروشگاه‌ها، تعاونی‌ها و مراکز مربوطه در سطح استان توزیع کنیم.

قربانی با بیان اینکه هم اکنون روزانه بین 10 تا 20 تن گوشت مرغ منجمد در استان در حال توزیع است، گفت: توزیع مرغ منجمد را تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهیم داد.

قربانی ادامه داد: در ایام نوروز به صورت مستمر توزیع مرغ منجمد را در استان داشتیم و در روزهای پیک عرضه در اسفند ماه تا 55 تن در روز هم عرضه مرغ منجمد داشتیم.

قربانی همچنین با اشاره به موجودی قابل قبول گوشت قرمز منجمد سردخانه های استان، گفت: مقادیر قابل قبولی گوشت قرمز منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده و به هر میزان که بازار کشش داشته باشد، عرضه گوشت قرمز منجمد را با قیمت مصوب دولتی ادامه خواهیم داد.

وی اشاره‌ای هم به عرضه گوشت قرمز گرم از سوی شرکت پشتیبانی امور دام استان داشت و گفت: در مقاطعی در اسفند ماه توزیع گوشت قرمز گرم را در استان داشتیم و قرار است از امروز(ششم فروردین) باز هم عرضه گوشت گوساله گرم را با نرخ مصوب در استان داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار