سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه گفت: تاکنون بیش از هفت هزار و ۵۰۰ مسافر و گردشگر در ایام نوروز از آثار تاریخی و طبیعی این شهرستان بازدید کردند که بیشترین بازدید مربوط به دربند صحنه است.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ 26 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «غلامرضا شهبازی»، با تبریک فرا رسیدن عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ضمن خیر مقدم به مسافران نوروزی با توجه به تلاقی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان انتظار داریم که حرمت و آداب ماه رمضان که ماه میهمانی و رحمت خداوند و همچنین بهار قرآن کریم هست را نگه دارند.

وی ادامه داد: تعداد سه مدرسه با ظرفیت ۲۰۰ نفر و اداره آموزش و پرورش و خانه معلم با ظرفیت ۱۰۰ نفر تجهیز و آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند، همچنین در این زمینه اماکن و تفرجگاه‌ها و استراحت گاه‌های بین راهی آماده پذیرایی از مسافران عزیز نوروزی هستند.

به گفته سرپرست فرمانداری صحنه تعداد ۲ سیاه چادر و ۱۳ غرفه صنایع دستی نیز برای استقبال از مسافران نوروزی در دربند صحنه دایر شده است.

شهبازی همچنین با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی افزود: در کنار نمایشگاه ها صنایع دستی شهرستان برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری شاد نیز در منطقه تفریحی دربند صحنه، سراب سیری جان، دربند گروس و رو ستاهای هدف گردشگری انجام شده که مورد تأکید مسئولان استان و شهرستان نیز بوده است.

وی از طرح ویژه برای ایجاد امنیت بیشتر در سطح شهرستان و مبارزه با سرقت خبر داد و گفت: تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده که پلیس با راه اندازی گشت‌های ویژه در طول شبانه روزی زمینه امنیت و آسایش همشهریان صحنه ای را فراهم نمائید.

نماینده عالی دولت در صحنه تصریح کرد: پارک ها و فضاهای سبز از جمله بوستان توحید شهرستان آماده پذیرایی از مسافرین است و ستاد استقبال شهرستان نیز متشکل جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی نیز در ورودی شهرستان مستقر شده اند و سیاه چادرهایی نیز در سراب دربند برپا شده و نان و شیرینی های محلی در آن ها برای ارائه به مسافران تهیه و عرضه می شود.

دربند صحنه، گوردخمه، پل میانراهان، امامزاده محمود دینور، امامزاده خلیل الله، امامزاده کاظم، سراب گروس، پل میانراهان و امامزاده محمود دینور از جادبه های تاریخی، مذهبی و گردشگری شهرستان صحنه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار