مدیرکل استاندارد کرمانشاه:
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: میادین میوه و تره بار کرمانشاه در طرح عیدانه مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۹۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ 25 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه مهدی حسین پور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح عیدانه میادین میوه و تره بار استان مورد بازرسی قرار گرفتند و از آنجایی که در این روزها تقاضای میوه و تره بار با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیشتر شده بازرسی این مراکز از اهمیت بسیار بالایی در راستای حقوق مصرف کننده و عدم تضییع آن برخوردار است.

وی افزود: تیم‌های ارزیابی استاندارد با حضور در میادین تره بار استان کرمانشاه محوطه فروش، ساختمان، سقف، دیوار، کف، وسایل و تجهیزات و.... بررسی و چک لیست‌های ارزیابی مربوطه با توجه به شرایط مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح ویژه عیدانه از ۱۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه در تمام کشور در محورهای ارزیابی هتل‌ها، فرودگاه‌های، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی انجام می‌شود.

حسین پور بیان کرد: مردم هر گونه موارد تخلف را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات از طریق تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ اداره کل استاندارد استان در ساعات اداری و یا با سامانه ۲۴ ساعته گویای ۱۵۱۷ اعلام کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار