مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در میانگین نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا به آخر وقت روز گذشته، ۲۲ درصد افزایش تردد داشتیم.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 24 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه، امیر کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به وظایف خود هر سال بعد از زمستان در دو بخش راهداری و حمل و نقل تمامی اقدامات لازم را در دو بخش ایمن‌سازی جاده‌ها و ارتقای سطح خدمات برای پذیرایی از مهمانان نوروزی انجام دادیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای ایمنی تردد در راه‌ها بیش از ۴۰۰ نفر در حوزه حمل و نقل و راهداری، حضور دارند و به جهت ایمنی راه‌ها دو مرکز در ۳۰ کیلومتری راه‌ها ایجاد کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در میانگین نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا به آخر وقت روز گذشته، ۲۲ درصد افزایش تردد داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با همکاری عوامل ذی‌ربط در حال حاضر شاهد ترافیکی روان در سطح راه‌های استان هستیم.

وی به‌وجود ۲۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار اشاره کرد و گفت: این ۲۸ نقطه برای عید نوروز آشکارسازی شده و حدود هشت نقطه‌ای هم از نظر هندسی، حداقل‌ها انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار