فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند حرفه‌ای سرقت در کرمانشاه توسط پلیس عملیات ویژه آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ 24 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی سابقه دار با استفاده از یک دستگاه سواری سمند در چند فقره کیف قاپی در شهر کرمانشاه دست داشته است، پیگیری موضوع به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی محول شد.

وی افزود: مأموران پرونده در تحقیقات خود دریافتند فرد مذکور دارای ۱۳ فقره سابقه کیفری بوده و با همدستی یکی از دوستان خود اقدام به سرقت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا با کار اطلاعاتی مأموران مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به کشف یک دستگاه سواری پژو پارس مسروقه از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه مذکور تعداد قابل توجهی اموال مسروقه شامل تلویزیون، قطعات خودرو، تلفن همراه و … کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب ۱۳۸ فقره سرقت، گفت: با پیگیری مأموران پرونده تاکنون ۵۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه با اعلام خبر دستگیری یک نفر مالخر اموال مسروقه در رابطه با پرونده مذکور، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار