رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه:
رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه از آغاز تولید و عرضه زولبیا و بامیه ویژه ماه رمضان از فردا در کرمانشاه خبر داد و گفت: از دستفروشان و وانت داران که مورد تایید بهداشت و معاونت غذا و دارو نیستند، شیرینی نخرید.
کد خبر: ۱۰۹۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ 22 March 2023
محمدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به ارائه نرخ نامه مصوب اظهار کرد: وجود این نرخ نامه مانع کم فروشی و گران فروشی می شود و خوشبختانه تا کنون گزارشی از این تخلفات نداشتیم. 
 
وی افزود: تعدادی از قنادان طی چند روز گذشته طبخ زولبیا و بامیه ایام ماه رمضان را آغاز کردند اما طبخ و عرضه این محصول از فردا به صورت ویژه و گسترده آغاز می شود که قیمت هر کیلوگرم از نوع درجه یک آن ۹۰ هزار تومان و هر کیلوگرم از نوع درجه دوم آن ٧٠ هزار تومان است. 
 
رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه ادامه داد: اتحادیه دارای ۳۵۰ عضو فعال است و ۱۶۰ کارگاه و فروشگاه فعال هم در شهر کرمانشاه وجود دارند. 
 
وی با اشاره به موجود بودن مقدار کافی مواد اولیه در بازار، تصریح کرد: از مردم تقاضامندیم از واحدهای صنفی معتبر خرید کنند و از دستفروشان یا وانت داران که به فروش شیرینی اقدام می کنند، خرید نکنند، این محصولات مورد تایید بهداشت و معاونت غذا و دارو نیست و مصرف آن احتمال ایجاد مسمومیت را به همراه خواهد داشت، اگر چه نظارت بر چنین تخلفاتی ضروری است. 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار