مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از ۲۵۲مورد بازرسی استاندارد از تجهیزات شهربازی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ 22 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر مهدی حسین پور اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ مجموعاً ۲۵۲ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی و منصوبه در شهربازی‌های استان کرمانشاه توسط شرکت‌های بازرسی همکار و کارشناسان اداره کل استاندارد انجام شده است.

وی افزود: نتیجه این بازرسی‌های کارشناسی منجر به صدور و تمدید پروانه استاندارد تجهیز و یا ابلاغ تذکر، اخطار برای رفع نواقص به مالک تجهیز بازی شده است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: در برخی از موارد که تجهیزات بازی از ایمنی لازم برخوردار نبودند این اداره کل طبق تکلیف سازمانی با پلمب تجهیزات غیر استاندارد اجازه استفاده از آنها را نداده است.

وی ادامه داد: حفظ ایمنی استفاده کنندگان از تجهیزات بازی از خطوط قرمز این اداره کل بوده و در رابطه با این مهم با احدی تعارف و مماشات نداریم.

حسین پور خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی از وجود گواهی بازرسی استاندارد آن اطمینان حاصل کنند و هر گونه موارد تخلف را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات از طریق تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ اداره کل استاندارد استان کرمانشاه در ساعات اداری و یا با سامانه ۲۴ ساعته گویای ۱۵۱۷ و یا سایت اداره کل استاندارد به آدرس Kermanshah.inso.gov.ir (در بخش ارتباط با ما) با اداره کل استاندارد استان کرمانشاه در میان بگذارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار