استاندار کرمانشاه گفت: با شعار زیبایی که مقام معظم رهبری برای امسال معرفی کردند ما باید تلاش کنیم تا سهم خود را در برقراری شرایط بهتر برای مردم و فرزندان این سرزمین ایفا کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 22 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا ، محمدطیب صحرایی در پیام نوروزی خود ضمن تبریک سال جدید به همه هم‌استانی‌ها و عموم مردم ایران گفت: کرمانشاه یکی از مناطق منحصر به‌فرد کشور است و تلاش می‌کنیم در سال جدید از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود برای رشد استان استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: اگرچه مشکلات و مسائلی وجود دارد که آنها با دستان با کفایت مرد و زن این استان قابل حل است اما ما مجموعه ای از نعمت های الهی و تاریخ پرافتخار را در اختیار داریم.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: خداوند به ما مردم کرمانشاه این توفیق را بدهد که از مجموعه سرمایه های مادی و معنوی که در اختیار داریم به خوبی استفاده کنیم و کرمانشاه آینده را بهتر و زیباتر برای فرزندان خود بسازیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته برای مردم ایران و کرمانشاه خاطرات تلخ و شیرینی داشت، گفت: در سال جدید می‌توانیم با عزم، اراده و تلاش جمعی افتخارات خوبی را برای خود رقم بزنیم.
صحرایی یادآور شد: ما با مجموعه ای از دشمنی‌ها و بدخواه‌ها مواجه بودیمو دشمنان تلاش کردند مردم را به زانو در بیاورند. انواع و اقسام دسیسه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و اجتماعی را علیه این مردم شریف به کار بستند. اما آنچه باقی ماند افتخار مجدد و عزت ماندگار در سایه بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتحاد و همبستگی مردم بود.
استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و دو هزار و ۵۹۵ روستا است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار