رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: از ۱۵ پانزدهم تا ۲۵ اسفند بیش از ۵۰۰ تن کالای اساسی در غرفه‌های تنظیم بازار استان میان مردم توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ 21 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «علی چاله چاله» افزود: از ۱۵ اسفند و پس از برگزاری نمایشگاه تنظیم بازار در شهر کرمانشاه که ۱۲ روز به طول انجامید، شاهد فعالیت ۲۱ غرفه تنظیم بازار در شهرستان‌ها و مرکز استان بوده‌ایم که این غرفه‌ها در تمامی شهرستان‌ها فعال بوده و هر روزه اقلام اساسی، گوشت گرم گاوی و گوسفندی، میوه شب عید و تولیدات صنایع استان را به فروش می رسانند و این اقدام نقش مهمی در کنترل قیمت های کالاهای اساسی داشته است.

وی اضافه کرد: در سطح شهر کرمانشاه نیز هفت غرفه واقع در نمایشگاه بین المللی بوستان شرقی، کیانشهر، دولت آباد، شهرک معلم، مصوری و پردیس مشغول ارایه کالاهای اساسی به شهروندان هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به نقش برپایی غرفه های تنظیم بازار و طرح‌های دیگر در حال اجرا در کنترل قیمت های کالاهای اساسی گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون بیش از ۹۰۵ تن کالای اساسی شامل برنج، شکر، روغن، گوشت گرم و منجمد قرمز و سفید و کالاهای صنایع استان در نمایشگاه ۱۲ روزه تنظیم بازار بوستان شاهد و غرفه های تنظیم بازار به شهروندان عرضه شده که از این میزان ۵۰۰ تن آن از ۱۵ اسفند در غرفه های تنظیم بازار و ۴۰۵ تن آن نیز در نمایشگاه تنظیم بازار به شهروندان عرضه شده است.

چاله چاله در پایان گفت: غرفه های تنظیم بازار در سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود و اقلام اساسی و تولیدات صنایع استان را به شهروندان ارایه خواهند کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار