مدیر تعاون روستایی کرمانشاه:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از عرضه میوه تنظیم بازارای شب عید توسط ٧ محل فروش در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: نظارت های لازم جهت تحویل و عرضه میوه سالم انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 19 March 2023
ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه از توزیع پرتغال تامسون و سیب درختی با کیفیت مطلوب خبر داد و اظهار کرد: ۵۰ میوه فروش ثابت برای توزیع میوه تنظیم بازار شب عید قرارداد منعقد کردند که از این تعداد ۷ میوه فروش به توزیع میوه تنظیم بازار شب عید اقدام نمودند.
 
وی افزود: قیمت هر کیلوگرم پرتغال تامسون برای فروش ۱۸ هزار تومان، سیب زرد ۲۸ هزار تومان و سیب قرمز ۲۶ هزار تومان می باشد، قیمت تثبیت و اعلام شده که ۱۰ درصد زیر قیمت بازار روز است، بعضا تا ۱۸ و ۲۰ درصد هم عرضه می شود. 
 
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از دقت و نظارت بر مراحل فروش و تحویل میوه ها جهت عرضه سالم آن ها خبر داد و افزود: احتمال بروز این خطا وجود دارد که فروشنده ای میوه ای خارج از تنظیم بازار به فروش برساند که از میوه های خودش باشد، تاکید کردیم که این فروشندگان نباید میوه مشابه داشته باشند چرا که احتمال بروز خطا وجود دارد و بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، سازمان صمت و تعزیرات با عرضه کنندگان متخلف برخورد می کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: فروشندگانی که برای توزیع میوه تنظیم بازار شب عید قرار داد منعقد و ثبت نام کردند فعلا در سطح شهر کرمانشاه مراجعه چشمگیری نداشتند جز ۷ فروشنده که از این تعداد یک فروشنده در شهرک متخصصین ، سه فروشنده از شهرک الهیه ، یک فروشنده از شهرک معلم ،یک فروشنده از شهرک فرهنگیان فاز دو و یک فروشنده از شهرک پردیس اقدام به توزیع میوه تنظیم بازار شب عید نمودند. 
 
وی گفت: در صورت عدم مراجعه میوه فروشان ثابت که پیشتر ثبت نام کردند، از کانال میوه فروشان سیار به محل هایی که ثبت نام و مشخص شدند میوه منتقل خواهد شد.
 
صفایی تاکید کرد: ٧ بازار مشخص شده، بازارچه ای که توسط شهرداری ایجاد شده، دولت آباد و میدان معلم و یک تنظیم بازار هم در الهیه و به سایر بازارچه ها نیز اعلام کردیم که می توانند میوه تنظیم بازاری عرضه کنند،یک روستا بازار هم توسط تعاون روستایی در جنب اداره تعاون روستایی از سه روز پیش توزیع میوه را آغاز کرده است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار