مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش ۳۸۰ نیروی راهداری کرمانشاه در سفرهای نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ 16 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه فریبرز کرمی اظهار کرد: ۳۸۰ نیروی راهداری طرح نوروزی که از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده در آماده‌باش قرار دارند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی راهداری از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد، افزود: برای این طرح ۳۸۰ نیروی راهداری در قالب شیفت‌های مختلف در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تجهیز راهدارخانه‌های استان برای ایام نوروز نیز خبر داد و تصریح کرد: ۴۶ راهدارخانه استان برای ارائه خدمات به مسافران در جاده‌ها آماده هستند و ۲۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در طرح نوروزی به کار گرفته خواهد شد.

 

کرمی با بیان اینکه اولویت تمرکز نیروهای راهداری در محورهای پرتردد استان است، محور بیستون به کرمانشاه را پر تردد ترین محور مواصلاتی استان برشمرد و گفت: ۲ ایستگاه طرح «پویش همراهان سفر ایمن» در استان کرمانشاه در این محور احداث شده است که ایستگاه اول در محور کرمانشاه به بیستون در راهدارخانه بیستون و ایستگاه دوم در محور بیستون به کرمانشاه در مجتمع خدمات رفاهی مؤمنه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این ایستگاه‌ها خدمات مختلف فرهنگی هنری و آموزش نکات ایمنی و ترافیکی، آموزش برای کاهش سوانح جاده‌ای و… در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه دیگر از برنامه‌های راهداری را حضور پررنگ در نقاط پرحادثه اعلام کرد و گفت: ۹ نقطه پر حادثه اصلی در محورها داریم که اکیپ‌های راهداری در آنجا مستقر خواهند شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار