سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ورودی همه شهرهای کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ 16 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا داریوش فرمانی، عصر امروز (۲۴ اسفند) در نشست ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، از آمادگی استان برای پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی خبر داد و اظهار کرد: در این راستا برنامه‌های مختلفی در استان درحال انجام است. 

وی یکی از این برنامه‌ها را برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ورودی و خروجی شهرها عنوان کرد و افزود: برپایی این نمایشگاه‌ها، علاوه بر اینکه به معرفی صنایع دستی استان کمک میکند، می‌تواند در کاهش آمار تصادفات در ورودی شهرها هم کمک کند. 

سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه عنوان کرد: از آنجایی که حدود ۶۰ درصد از تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، برای همین کمپین ۶۰-۳۰ در سراسر کشور راه اندازی شده که ما نیز در استان آن را اجرایی می‌کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: به این منظور با همکاری دستگاه‌های ذیربط در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرهای استان برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهیم کرد تا مسافران با توقف در این فاصله از شهر مدتی را استراحت کنند و ادامه مسیر تا شهر را با تمرکز بیشتری طی کنند. 

فرمانی در ادامه از آغاز فعالیت‌های نظارتی بر تاسیسات گردشگری استان خبرداد و گفت: تیم‌های نظارتی متشکل از دستگاه‌های اجرایی مختلف از ۲۵ اسفند نظارت‌ها را تشدید خواهند کرد.  

به گفته این مسئول در طول ایام نوروز در حوزه گردشگری حدود چهار هزار نفر عوامل اجرایی پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود. 

در این نشست، دستگاه‌های عضو کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد خدمات سفر استان گزارشی از عملکرد دستگاه مربوطه خود را  برای نوروز ۱۴۰۲ ارائه دادند. 

تعدادی از فرمانداران شهرستانهای استان هم به صورت ویدئو کنفرانسی اهم برنامه‌ها و اقدامات اجرا شده در شهرستانهایشان را برای استقبال از میهمانان نوروزی اعلام کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار