مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از آغاز عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار به نرخ مصوب کمیته راهبری میوه تنظیم بازار شب عید از امروز ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ از طریق مراکز عرضه تنظیم بازار استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ 16 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه «ایرج صفایی» افزود: بر اساس مصوبه کمیته راهبری میوه استان مقرر شد سیب و پرتقال تنظیم بازار به نرخ مصوب، پرتقال تامسون از قرار هر کیلو ۱۸۰ هزار ریال، سیب زرد از قرار هر کیلو ۲۸۰ هزار ریال و سیب قرمز از قرار هر کیلو ۲۶۰ هزار ریال از طریق مراکز عرضه تنظیم بازار در دسترس عموم مردم استان قرار گیرد.

این مقام مسئول در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به دستورالعمل ابلاغی توزیع میوه تنظیم بازار شب عید اشاره کرد و گفت: قیمت میوه ۱۰ درصد پایین تر از قیمت روز بازار تعیین گردیده است.

صفایی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰ غرفه تنظیم بازار در سطح استان برای توزیع میوه در نظر گرفته شده که در صورت نیاز ۱۰۰ محل توزیع نیز پیش‌بینی شده است.

عرضه کالاهای تنظیم بازار توسط شبکه تعاونی های روستایی

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه گفت: نمایشگاه ها و غرفه های عرضه محصولات تنظیم بازاری بنا به دستور استاندار کرمانشاه و با مدیریت تعاون روستایی استان در تمام شهرستان های استان و همچنین هشت نقطه از کلانشهر کرمانشاه راه اندازی و در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

صفایی اظهار داشت: شبکه مردمی تعاونی های روستایی استان با عنایت به وظایف ذاتی خود و با همکاری شهرداری، اصناف و سازمان جهاد کشاورزی در حال عرضه محصولات تنظیم بازاری با قیمت مصوب به شهروندان کرمانشاهی است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این نمایشگاه ها تا پایان ماه مبارک رمضان دایر خواهند بود، گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به عنوان تامین کننده و تعاون روستایی به عنوان بازوی سازمان جهاد کشاورزی مدیریت این غرفه ها را عهده دار می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با مدیریت فرمانداران در سطح استان علاوه بر مکان های تدارک دیده شده در سطح شهرستان ها، روستا بازارهای فعال در سطح استان نیز در حال ارائه این خدمات به مردم استان هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار