معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع مرغ منجمد در نمایشگاه های بین المللی تا پایان ماه رمضان خبر داد و گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای اساسی در شهرستان های استان برپا شده و اقلام مهم و مورد نیاز خانوارها در این نمایشگاه ها عرضه می شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 15 March 2023

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: توزیع گوشت مرغ منجمد در تمام مناطق کرمانشاه، فروشگاه های زنجیره ای و نمایشگاه های بین المللی سطح استان انجام می شود، ۸ نمایشگاه بین المللی در کرمانشاه استقرار یافته و توزیع مرغ منجمد در این نمایشگاه ها تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
 
وی افزود: نمایشگاه بین المللی در مناطقی از قبیل دولت آباد، پارک شرقی، خیابان مصوری، شهرک معلم، شهرک پردیس و شهرک کیهانشهر مستقر شده که مرغ منجمد روزانه با نرخ یکسان ۴۳ هزار تومان در این نقاط توزیع می شود. 
 
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  تاکید کرد: توزیع مرغ منجمد بعد از ماه رمضان بسته به موقعیت و شرایط ادامه می یابد. 
 
وی با اشاره به عرضه نامحدود مرغ منجمد و ذخایر مناسب آن، تصریح کرد‌: برای حمایت از تولید کنندگان وارد بازار می شویم و هنگام نوسان در قیمت ها، توزیع مرغ منجمد را آغاز می کنیم. 
 
عباسی گفت: در تمامی شهرستان ها نمایشگاه عرضه مستقیم کالای اساسی برپا شده و در هر شهرستان فرماندار، شهردار و رئیس جهاد کشاورزی در این امر مشارکت می کنند، نمایشگاه غرفه ای برپا شده و در هر غرفه گوشت، مرغ، برنج، شکر و اقلام اساسی توزیع می شود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار