فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی:
فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی عملیات تعقیب و گریز سارقان سیم برق در سنقروکلیایی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 15 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه، سرهنگ فرامرز منصوری اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران کلانتری ۱۲ شهرک ولیعصر (عج) سنقر و کلیایی مبنی بر اینکه سه سارق با یک دستگاه پراید در حال سرقت سیم برق در داخل شهرک ولیعصر هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش مأموران کلانتری به سرعت در محل حاضر که افراد سارق به محض مشاهده خودرو گشت پلیس به سمت خارج شهر متواری شدند.

منصوری اضافه کرد: پس از فرار سارقان بلافاصله طرح مهار اجرا و مأموران پلیس آگاهی با همراهی گشت کلانتری به تعقیب خودرو آنها پرداختند اما سارقان در لاین مخالف میدان شهید دکامی به صورت خلاف جهت و بدون توجه به ایست و علائم هشدار دهنده و آژیر خودرو پلیس به سمت محور کرمانشاه متواری شدند.

فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان پس از بی توجهی راننده متواری به فرمان ایست، با رعایت قانون بکارگیری سلاح ابتدا اقدام به شلیک سه تیر هوایی کردند اما سارقان با بی توجهی به فرار خود ادامه دادند.

وی افزود: مأموران در ادامه به سمت لاستیک خودرو متواری تیراندازی کرده و یکی از لاستیک‌های عقب خودرو را پنچر کردند اما با این حال راننده به فرار خود در لاین مخالف ادامه داد که در نهایت منجر به تصادف خودرو وی با ۲ دستگاه خودرو نیسان و پراید شد.

منصوری تصریح کرد: پس از توقف خودرو سارقان، راننده و سرنشین ردیف جلو که به ترتیب ۳۶ و ۳۴ ساله هستند اقدام به فرار کردند اما پس از طی مسافتی در نهایت تسلیم پلیس شدند.

این مقام انتظامی همچنین با اشاره به زخمی شدن سرنشین عقب خودرو سارقان، گفت: این جوان حدوداً ۳۵ ساله به سرعت به مراکز درمانی منتقل شد اما با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو سارقان مقادیر زیادی سیم برق مسروقه به همراه تجهیزات برش سیم برق کشف شد

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار