فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مردم فهیم، نجیب و قانع ایران اسلامی همواره همراه و پشتیبان مدافع نظام اسلامی هستند و بار دیگر در ایام الله دهه فجر امسال با خلق حماسه ای بزرگ بار دیگر ثابت کردند که پای نظام و مجری امر ولی زمان هستند.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ 14 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا ، «صدرالله بابلی» عصر دوشنبه در آیین بزرگداشت روز شهید با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا از صدراسلام تاکنون افزود: صداقت، روحیه جهادی، مردم داری و ولایتمداری از ویژگی های رییس جمهور است و مسوولان هم باید با همین روحیه در خدمت مردم باشند.

وی اظهار کرد: به برکت خون شهدا، نظام ما پیشرفت های بزرگی در حوزه های مختلف داشته است و عصبانیت دشمنان، از پیشرفت های بنیادی، تشکیلات نظامی است از این رو در دوران دفاع مقدس ، جنگ برای ما یک نعمت بود مدیریت جنگ با شهدا بود و امروز پیشرفت های درخشانی که در عرصه های مختلف داشتیم توسط همین‌یادگاران دوران دفاع مقدس رخ داد.

فرماندار سرپل ذهاب در ادامه گفت: امروز به برکت خون شهدا، سیاست های خارجی ما زبانزد شده و به برکت رهبری حکیمانه و وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهور، دشمنان تیرهای خلاصی خورده اند.

بابلی ادامه داد: حافظ این نظام، خون شهدا است، شهدایی که ادامه دهنده راه دین و قیام امام‌حسین (ع) بودند، حرکت شهدا سربازی برای نظام جمهوری اسلامی و تقویت آن بود و ما وظیفه داریم این راه نورانی و معنوی را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه، همواره در مسیر تحقق و توصیه عظیم حضرت امام (ره) قرار گرفتیم، گفت: به فرموده امام راحل، نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، نگذارید پیشکسوتان عرصه شهادت و خون در پیچ و خم روزمره قرار بگیرند و امروزه رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهدا نیست.

وی اضافه کرد: امروزه جوان و نوجوان ما در تیررس دشمن قرار گرفته اند، دشمنان نمی خواهند شجاعت و جسارت و از خود گذشتگی و مجاهدت ملت ایران را مشاهده کنند ، چون در دوران هشت سال دفاع مقدس، زمین‌گیری ۳۷ کشور بدست جوانان و نوجوانان بود.

بابلی اظهار کرد: مسئولان باید مانند شهدا، عمل کرده، مردم دار، ولایتمدار، زمان شناس و دشمن شناس باشند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در هشت سال جنگ تحمیلی بارها مورد حمله هوایی، گلوله باران و موشک باران ارتش بعث قرار گرفت و در این مدت ۸۵۶ شهید، یک هزار و ۴۰۰ جانباز و ۱۱۲ آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار