مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش دقت در تحویل داروها و نسخ بیماران با استفاده از کد رهگیری گفت: خدمات درمانی همچنان به دو شیوه استفاده از کد ملی و کد رهگیری به بیماران ارائه می شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 13 March 2023

میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کد رهگیری ۵ رقمی از ١۵ اسفند ماه امسال به پزشکان ارائه شد، بیماران در صورت ثبت شماره تماس در سامانه سازمان، کد رهگیری (از طریق پزشک و..) دریافت می کنند، بیمار می تواند با این کد به داروخانه یا مراکز درمانی و کلینیک ها مراجعه و دارو یا خدمات دریافت نماید. 
 
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: ارائه کد رهگیری از ١۵ اسفند ماه سال جاری الزامی شده، اگر چه سازمان به این دلیل که پیش از آغاز طرح احتمالا نسخه هایی بدون کد رهگیری یا پیامک ثبت شدند، فعلا به دو شیوه "کد رهگیری" و "کد ملی" خدمات ارائه می کند. 
 
وی در ادامه خاطر نشان ساخت: آزمایشگاه ها، مراکز درمانی و داروخانه هایی که بیماران تامین اجتماعی را به ارائه کد رهگیری ملزم می کنند متخلف هستند و هنوز امکان ارائه خدمات به هر دو ‌شیوه وجود دارد. 
 
وی با اشاره به استفاده قطعی از کد رهگیری در ارائه خدمات از فروردین ماه سال آینده، تصریح کرد:
چنانچه کد اشتباهی به بیمار ارائه شد می‌تواند با مراجعه به پزشک مجددا کد رهگیری دریافت کند، همچنین بیمه شدگان می توانند با مراجعه به سامانه es.tamin.ir ثبت نام و در قسمت نسخ الکترونیک "کد رهگیری" را بدون مراجعه به پزشک مشاهده کنند.
 
حجتی پور یکی از مزایای استفاده از کد رهگیری در نسخ را بالا رفتن دقت و صحت در تحویل داروها دانست و گفت: در این روش هر کد رهگیری مستقیما نسخه مورد نظر را نمایش می دهد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار