رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرماشاه از پیگیری احداث چهار بازار روز در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ 12 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا امیر حیدریان ، با بیان اینکه کرمانشاه "بازار روز" ندارد، گفت: در حال حاضر هشت بازار میوه داریم که نمی‌توان به آنها بازار روز گفت، چرا که بازار روز استاندارهای خاص خود را دارد و در آن اقلام معیشتی متنوعی از جمله مرغ و گوشت و لبنیات و میوه و... عرضه می‌شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمانشاه با اشاره به پیگیری احداث چهار بازار روز استاندار در کرمانشاه، گفت: برای راه اندازی دو بازار روز تفاهم نامه‌ای با اداره کل اوقاف به امضا رسانده‌ایم و این تفاهم نامه جهت تصویب به شورای شهر ارسال شده، اما با وجود گذشت حدود دو ماه هنوز مصوب نشده است.

حیدریان تصریح کرد: چنانچه این تفاهم‌نامه پیش از پایان سال به تصویب برسد، می‌توانیم به سرعت قرارداد بسته و ظرف یک سال آینده این دو بازار روز را احداث کنیم.

به گفته این مسئول این دو "بازار روز" در دو قطعه زمین به مساحت پنج هزار و هشت هزار مترمربع احداث می‌شوند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به پیگیری برای جذب سرمایه گذار برای ساخت دو بازار روز دیگر هم گفت: دو قطعه زمین هرکدام به مساحت دو هزار مترمربع در  اختیار داریم که پیگیریم با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی دو بازار روز در آنها احداث کنیم.

وی افزود: مراحل فراخوان جذب سرمایه گذار در این زمینه در حال انجام است و امیدواریم با جذب سرمایه گذار کار ساخت این دو بازار روز هم انجام گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار