بخشدار مرکزی کنگاور از اجرای ۷۰ پروژه به ارزش حدود ۲۰ میلیارد ریال طی سال جاری در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 12 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «مصطفی خزایی»، با اشاره به اینکه در یک سال گذشته تمام توان خود را برای خدمت به مردم روستاهای شهرستان به کار گرفتیم، افزود: آبرسانی و بهسازی معابر روستایی شامل سنگ فرش، موزاییک فرش، جدول ‌گذاری، زیرسازی، شن ریزی، لگه گیری، آسفالت، ایجاد کانال های سنگی و فاضلاب کشی عمده ترین اقداماتی بوده که در سطح روستاها انجام شده است.

وی به جدولگذاری روستاهای قارلق بزرگ، علی آباد دوم، کارخانه، ده کهنه و کوچه اشاره کرد و اظهار داشت: یک هزار و ۲۵۰ متر جدول گذاری با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این روستاها اجرا شده است.

خزایی؛ بهسازی چشه های آب شرب روستایی را از اولویت های خود برشمرد و بیان کرد: مردم ۲ روستای کریم آباد و چشمه‌‎نوش که بارها مطالبه تامین آب شرب را داشته با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال چشمه های آب شرب این ۲روستا بهسازی شد و شاهد رضایتمندی مردم بودیم.

این مسئول همچنین به تعمیرات شبکه آبرسانی روستاهای خالنجه، کریم آباد، قزوینه، اکبرآباد، شورچه و علی آباداول و دوم با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: فاضلاب کشی چهار روستای کندکیله، کوچه، فش و رستم آباد کوچک نیز با اعتبار سه میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال اجرا شده است.

بخشدار مرکزی در ادامه به اجرای سنگ فرش معابر پنج روستای شهرستان به مساحت یک هزار مترمربع اشاره کرد و افزود: شن ریزی سطح معابر روستاهای فش، دهلر، کارخانه، دوآب و میرزآباد نیز با مساحت ۲۰ هزار مترمربع از دیگر اقدامات بخشداری در سال جاری است.

وی در ادامه به خرید و نصب سطل های زباله در سطح ۱۳ روستای شهرستان در راستای کاهش مشکلات زیست محیطی اشاره کرد و افزود: این سطل های زباله به مبلغ ۲میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال خریداری و نصب شده و همچنین جمع آوری زباله های سطح روستاها طی سال جاری با اعتبار یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

خزایی؛ همچنین احداث بوستان روستایی قارلق بزرگ با اعتبار یک میلیاردریال و احداث پارک بازی کودکان در این روستا با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، احداث کانال سنگی روستای سرمست با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و فنس کشی آرامستان روستاهای قره گزلوسفلی، سرخلج و رحمت آباد با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات بخشداری در سال جاری عنوان کرد.

وی در خاتمه با تقدیر از حمایت‌های نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کنگاور، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران و نیز مسئولان شهرستان گفت: بخش مرکزی کنگاور به کارگاه عمرانی و سازندگی تبدیل شده است و با تلاش جمعی و اراده بین بخشی می‌توان مطالبات مردم را پیگیری و کمبودهایی که از گذشته در این منطقه وجود داشته را برطرف کرد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد که از یک بخش مرکزی، پنج دهستان و ۸۵ روستا برخوردار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار