معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ️تردد ۱۶۴ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 12 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر رحمت جلیلیان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۴ میلیون و ۳۲۸ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشته‌اند که نسبت به سال گذشته با تردد ۱۳۷ میلیون و ۱۰۴ هزار خودرو شاهد افزایش ۲۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هستیم.

️وی افزود: در سال‌جاری ۲۴ میلیون و ۹۵۴ هزار خودرو سنگین در جاده‌های استان کرمانشاه تردد داشته‌اند که نسبت به سال گذشته با تردد ۲۱ میلیون و ۵۱۳ هزار خودرو سنگین افزایش ۱۶ درصدی داشته است.

️معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۳۹ میلیون و ۳۷۴ هزار تردد وسایل نقلیه سبک طی ۱۱ ماهه سال‌جاری ثبت شده که نسبت به سال گذشته با تردد ۱۱۵ میلیون و ۵۹۱ هزار تردد، ۲۱ درصد افزایش داشته است.

جلیلیان بیان کرد: بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با تردد هشت میلیون و ۵۰۸ هزار خودرو بوده و کمترین تردد در محور سنقر و کلیایی به میان‌راهان با تردد ۷۵۷ هزار خودرو به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه دارای ۴۰ دوربین ثبت تخلفات، ۸۲ تردد شمار و ۵ سامانه توزین حین حرکت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار