فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۶۵۰ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ 12 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال، اظهار کرد: از همه مردم و خانواده‌ها می‌خواهم که با رعایت قانون و کنترل نوجوانان و جوانان و نظارت دقیق‌تر کاری کنند که چهارشنبه پایان سال را به تلخی تبدیل نکند تا شهروندان عزادار و غصه دار عزیزان خود نشوند.

وی افزود: متأسفانه نمونه‌های فراوانی داریم که نوجوانان و جوانان به خاطر لحظه‌ای شادی زودگذر یا جان خود را از دست داده‌اند و یا باعث نقش عضو خود و حتی دیگران شده‌اند در حالی که می‌شد با مقداری درایت بیشتر از بروز خیلی اتفاقات ناگوار جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برخورد پلیس با مخلان نظم و آرامش مردم در چهارشنبه پایان سال خبر داد، تصریح کرد: عده‌ای فکر نکنند به بهانه شادی می‌توانند مزاحم دیگران شوند، این افراد تحت رصد و کنترل پلیس قرار خواهند داشت و در صورت بروز هرگونه اقدامی دستگیر و علاوه بر معرفی آنها به مراجع قضائی و صدور مجازات‌های لازم، خودروی آنها نیز تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

جاویدان از کشف بیش از ۶۵۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: بخش اعظمی از این تعداد در اسفند ماه و طی ۲ هفته اخیر کشف شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار