راه آهن استان کرمانشاه:
مدیرعامل راه آهن اراک از پیش بینی جابجایی بیش از ۹۰۰۰ مسافر در ایام نوروز در مسیر کرمانشاه-مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ 12 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه سعید ترکی، با اشاره به پیش فروش بلیت‌های نوروزی از ۱۳ تا ۱۵ اسفند، گفت: تقریبا تمامی بلیت‌ها پیش فروش شده و تنها تعداد اندکی بلیت باقی مانده است.

وی در خصوص امکان خرید بلیت در ایام نوروز، گفت: این امکان هست که برخی مسافران، سفر خود را کنسل کنند که در این صورت بلیت مربوط به آنها دوباره بارگذاری شده و افراد می‌توانند این بلیت ها را خریداری کنند.

مدیرعامل راه آهن اراک اظهار کرد: باتوجه به پیش فروش صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود نوروز امسال جاجایی بیش از ۹۰۰۰ مسافر را در مسیر کرمانشاه-مشهد(رفت و برگشت) داشته باشیم.

به گفته ترکی قیمت بلیت قطار در نوروز پیش رو افزایش نداشته است.

وی افزود: قیمت بلیت‌ها مانند سابق است و در مسیر کرمانشاه-تهران برای کوپه شش تخته حدود ۱۱۷ هزار و برای کوپه چهار تخته ۱۸۷ هزار تومان است.

ترکی گفت: همچنین قیمت بلیت در مسیر کرمانشاه-مشهد برای کوپه شش تخته ۲۷۵ هزار و برای کوپه چهارتخته هم ۴۱۰ هزار تومان است.

مدیرعامل راه آهن اراک با بیان اینکه حرکت قطار در ایام نوروز همچنان یک روز در میان است، گفت: پیگیر اضافه کردن قطار دوم در خط کرمانشاه-مشهد هستیم که هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی افزود: برای افزایش سرعت در این مسیر کارهای خوبی توسط شرکت زیرساخت در حال انجام است.

ترکی در ادامه با اشاره به آمادگی ایستگاه کرمانشاه برای ایام نوروز گفت: کار نوسازی تجهیزات ایستگاه، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی همگی در حال انجام است.

وی افزود: همچنین برای استقبال از مسافران نوروزی هم نوسازی تجهیزات قطار این مسیر در دستور کار قرارگرفته و تعمیرات مربوط به آن انجام شده است.

به گفته مدیرعامل راه آهن اراک طرح نوروزی راه آهن از ۲۳ اسفند شروع شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

در حال حاضر رسیدگی به امور راه آهن کرمانشاه با راه آهن اراک است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار