مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از برنامه ریزی جهت تامین و ترمیم روشنایی های سطح استان تا پایان سال خبر داد و گفت: محل های گذر مسافرین نوروزی از جمله کمربندی شرقی و غربی شهر کرمانشاه در اولویت است.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 11 March 2023

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزیِ بازدید جهت تامین و ترمیم روشنایی برق سطح استان اظهار کرد: مناطقی که نیازمند تامین یا ترمیم برق است شناسایی شده و محله های گذر مسافرین را در اولویت قرار دادیم، امید است تا پیش از آغاز سال نو روشنایی مطلوب را برای شهروندان ایجاد کنیم.
 
وی با اشاره به بازدید روشنایی در سطح شهرستان ها، یکی از قسمت های مهم که محل گذر مسافرین نوروزی است را کمربندی های شرقی و غربی اعلام کرد و گفت: این کمربندی ها که شاهراه های اصلی شهر کرمانشاه هستند از جهت تامین روشنایی در اولویت قرار گرفتند. 
 
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: در تعدادی از کمربندی ها به علت  تصادفات پایه روشنایی ها معیوب شده و در حال اصلاح این پایه ها هستیم از جمله  مناطقی که پایه های روشنایی در اثر تصادفات آسیب دیدند، کمربندی غربی است که از چند روز گذشته ترمیم آن آغاز شده و تا پایان هفته جاری تامین خواهد شد. 
 
مرادی با بیان اینکه روشنایی ها دچار نقص زیادی نشدند، تاکید کرد: هدف ما رساندن روشنایی به درجه مطلوب است، از جمله عوامل آسیب زا، بارش باران و سرقت سیم و کابل برق می باشد که در همین راستا پروژه سیم به کابل انجام می شود تا شاهد کاهش سرقت باشیم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار