رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه کرمانشاه:
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه کرمانشاه از نظارت مستمر و هفتگی توسط اتحادیه، اماکن و اتاق اصناف بر سالن های آرایشی خبر داد و گفت: نرخ خدمات آرایشی افزایشی بوده و قیمت خدمات و مواد به صورت جداگانه محاسبه می شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 11 March 2023
فاطمه کندوله در گفتگو با خبرنگار تابنا‌ک کرمانشاه 
در خصوص نظارت بر آرایشگاه ها در ایام پیش روی سال نو اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به شب عید بازدید از آرایشگاه ها به صورت مستمر و سه بار در هر هفته انجام می شود. 
 
وی افزود: نکات بهداشتی در سالن های آرایشی به طور کامل اجرا می شود و آرایشگران مجوز انجام امور پزشکی از قبیل تزریق ژل، بوتاکس و .. را ندارند همچنین انجام پاکسازی های تهاجمی در سالن ها تخلف محسوب می شود.
 
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه از نظارت کامل بر روی مجوز ها خبر داد و گفت: اتاق اصناف و اماکن هم در این امر سهیم بوده و نظارت می کنند. 
 
وی ادامه داد: نرخ های مصوب به کلیه آرایشگران اعلام شده، این نرخ ها در تمام محلات شهر یکسان است. 
 
وی خاطر نشان ساخت: افراد می توانند هر گونه تخلف از سوی آرایشگران را با شماره تماس ۳۷۲۲۱۹۸۲ و یا به صورت حضوری در اتحادیه اعلام کنند. 
 
کندوله تاکید کرد: استفاده از ابزار آرایشی مشترک با مواد ضدعفونی کننده ممکن است در غیر این صورت افراد از وسایل شخصی خود استفاده می کنند 
اگر چه شانه و پیش بند یکبار مصرف در سالن ها توزیع می‌شود. 
  
وی از فعالیت یک هزار و ١۵٠ آرایشگاه زنانه در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: قیمت ها در سال جدید افزایشی بوده و قیمت مواد مصرفی و دستمزدها به صورت جداگانه محاسبه می شود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار