مدیر کل هواشناس استان کرمانشاه:
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موج اول بارش‌ها که مربوط به دوشنبه و سه‌شنبه است؛ بخش خیلی کمی از آن به ما می‌رسد، اما مرحله دوم مربوط به روزهای پایانی هفته (چهارشنبه و پنجشنبه) است که احتمال بارش‌ها بیشتر به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ 11 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی هفته‌جاری، اظهار کرد: براساس آخرین داده‌های نقشه‌ها، از امروز تا روز یکشنبه شاهد افزایش نسبی دمای روزانه و کاهش دمای شبانه در غالب نقاط خواهیم بود.

وی ادامه داد: این شرایط در اوایل وقت امروز، و به‌خصوص در مناطق مرطوب و سردسیر ممکن است با مه صبحگاهی نیز همراه شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه تا پایان روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه سامانه یا بارشی نداریم، تصریح کرد: موج بعدی بارش‌ها طی روزهای دوشنبه ۲۲ اسفندماه و روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه وارد جو استان خواهد شد، البته این سامانه از قدرت بالای برخوردار نیست.

وی اضافه کرد: به دنبال این وضعیت از بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه هفته آینده، امواجی ناپایدار جو استان را تحت تاثیر قرار داده؛ علاوه بر ابرناکی آسمان، افزایش دمای شبانه و گاهی اوقات وزش باد، به تناوب سبب بارش‌هایی در سطح استان می‌شود. احتمال این بارش‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بیشتر به نظر می‌رسد؛ سامانه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بخش خیلی کمی از آن به ما می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار