استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، دستگاه‌های مربوطه باید برای افطار تا سحر برنامه‌های ویژه و مفرحی را تدارک ببینند.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸ 05 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم، محمدطیب صحرایی شامگاه شنبه در نشست ستاد خدمات سفر استان که در استانداری برگزار شد از طرح استقرار غرفه‌هایی در مکان‌های مهم گردشگری، برای معرفی ظرفیت‌های استان استقبال کرد و اظهار داشت: برنامه‌های حوزه گردشگری باید چند بعدی و همه جانبه طراحی شوند و از تعطیلات نوروزی به عنوان فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کرمانشاه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری، صنعتی و کشاورزی به گردشگران بهره گرفته شود.

وی افزود: مجموعه جهانی بیستون یک مقصد مهم گردشگری در کشور است و باید از این ظرفیت عظیم به بهترین شکل ممکن برای اجرای برنامه‌های ویژه نوروزی و همچنین معرفی پتانسیل‌ها و مزیت‌های گردشگری استان به گردشگران بهره گرفت.

صحرایی یکی از جلوه‌های احترام به مسافران نوروزی را پاکیزگی مکان‌های خدماتی و اقامتی دانست و گفت: نظافت و زیبایی معابر عمومی و مکان‌های اقامتی، خدماتی و بهداشتی یکی از مطالبات جدی مدیریت ارشد استان در ایام نوروز از مسئولین است و تمامی فرمانداران موظفند پیش از آغاز مسافرت‌های نوروزی این اماکن خدماتی را بازبینی کنند و در صورت لزوم با کمک دستگاه مربوطه، مشکلات را برطرف کنند.

وی افزود: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، دستگاه‌های مربوطه باید برای افطار تا سحر برنامه‌های ویژه و مفرحی را تدارک ببینند و مکان‌های خدماتی مجاز هم باید در طول روز با حفظ حرمت افراد روزه‌دار، به ارائه خدمات به مسافران بپردازند.

استاندار کرمانشاه به وجود 19 نقطه حادثه‌خیز در استان اشاره کرد و گفت: پلیس راهور باید با نصب علائم هشدار یا استقرار در نقاط حادثه خیز، پیش از ورود وسایل نقلیه به این محدوده‌ها، هشدارهای لازم را ارائه دهد.

وی عنوان کرد: قطعه بزرگراه میدان امام(ره) تا هوانیروز که در ورودی شرقی کرمانشاه واقع شده، یکی از پرترددترین مسیرها در ایام نوروز است و شهرداری باید هر چه زودتر عملیات آسفالت‌ریزی این معبر مهم را انجام دهد. 

استاندار کرمانشاه گفت: علوم پزشکی در زمینه تأمین اقلام دارویی ضروری برای ایام نوروز پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهد تا گردشگرانی که به کرمانشاه می‌آیند، دغدغه‌ای در این زمینه نداشته‌ باشند.

در این نشست مصوب شد نماینده بانک‌های استان، افزایش سقف برداشت پول از خودپرداز‌ها تا سقف 500 هزار تومان در ایام نوروز را پیگیری کند.

همچنین در این نشست مصوب شد در پایان سفرهای نوروزی عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر ارزیابی شود و دستگاه با توجه به عملکرد تشویق یا توبیخ شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار