مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از اعطا ٢ هزار و ٢۴٩ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ 04 March 2023
پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه ٢ هزار و ٢۴٩ سری جهیزیه اعطا شده که ۱۷۴ سری از آن در بهمن ماه بوده است. 
 
وی افزود: در اسفند ماه ۲۳۸ سری جهیزیه تامین شد که تا پایان سال به افرادی که در صف انتظار این ماه هستند اعطا می شود. 
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از اعطا  ۱۰۰ سری جهیزیه در روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ خبر داد و گفت: این جهیزیه های اعطایی فقط به افراد تحت پوشش تعلق خواهد گرفت شامل ۵ قلم کالای اساسی ( یخچال لباسشویی اجاق گاز جاروبرقی و تلویزیون) بوده و ارزش هر سری حدودا ۲۵ میلیون است. 
 
وی گفت: از ابتدای سال جاری ٢ هزار و ٢۴٩ سری جهیزیه تا پایان بهمن ماه اعطا شده و این جهیزیه ها 
به سراسر استان کرمانشاه تعلق میگیرد  که هم به نوعروسان و هم به بانوان تعلق میگیرد( بانوان تحت پوشش  کمیته با ازدواج مجدد). 
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: اکنون ۲۳۸ نفر مربوط به اسفند ماه در صف انتظار اعطای جهیزیه هستند که قرار است تا پایان این سال جهیزیه به آنها اعطا شود. 
 
ترکمانه تاکید کرد: این جهیزیه ها مربوط به عروس های تحت پوشش کمیته امداد است و براساس عقدنامه درخواست جهیزیه می دهند، به این ترتیب تشکیل پرونده انجام شده و جهیزیه به آن ها اعطا می‌شود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار