از دو هفته گذشته تاکنون به دلیل نبود پزشک متخصص درمانگاه تخصصی بیمارستان شهر سرپل‌ذهاب تعطیل شده است.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 04 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم، از دو هفته گذشته تاکنون درمانگاه تخصصی بیمارستان شهر سرپل‌ذهاب به دلیل عدم پرداخت کارانه متخصصان و نبود پزشک متخصص تعطیل شده است.

صدرالله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: شهر سرپل‌ذهاب دارای یک بیمارستان با عنوان شهدا است که فاز نخست آن 96 تختخواب دارد و فعالیت‌های پزشکی و درمانی در آن در حال انجام ‌است و فاز دوم نیز 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ‌و پروژه فعال است.

وی عنوان کرد: تا دو هفته پیش مشکل پزشک عمومی در این بیمارستان وجود داشت اما پیمبری انجام شده مشکل رفع شد و اکنون 10 پزشک عمومی در بیمارستان حاضر هستند. 

بابلی با اشاره به اینکه 9 مرکز بهداشت و 50 خانه بهداشت در سرپل ذهاب وجود دارد گفت: یکی از مشکلات کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا عدم پرداخت 12 ماه کارانه و ماندگاری پزشکان متخصص است.

وی افزود: با پیگیری انجام شده خوشبختانه یکماه از کارانه پرداخت شده ‌و وعده داده شده هفته آینده و در نهایت قبل از پایان سال کارانه و ماندگاری پزشکان متخصص پرداخت شود و این مشکل رفع خواهد شد. 

فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه از پزشکان نیز انتظار می‌رود از هفته آینده در بیمارستان حاضر شوند گفت: امید داریم حق قانونی پزشکان پرداخت شود و دانشگاه علوم پزشکی نیز به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که در پرداخت‌های عقب‌افتادگی ایجاد نشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار