شهردار منطقه ٢ کرمانشاه:
شهردار منطقه ٢ شهر کرمانشاه از ارائه خدمات یکسان شهری در محلات حاشیه ای و مرفه خبر داد و گفت: در محله ملاحسینی گاراژهای ضایعاتی فاقد چاه های جذبی عامل انتشار ٱلودگی هستند که در این راستا با دستگاه های ذیربط مکاتبه داشتیم.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳ 04 March 2023
شهرام عارف کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص میزان و نحوه ارائه خدمات شهری به محلات حاشیه ای و کم برخوردار اظهار کرد: ٣ محله مراد آباد، کهریز و ملاحسینی که در منطقه ٢ شهرداری واقع شده و جزو شهرک های کم برخوردار محسوب می شوند از خدمات شهری برخوردار هستند. 
 
وی افزود: خدمات و امکانات شهری ارائه شده در این محلات با دیگر محلات تفاوتی ندارد و همگی به صورت یکسان از خدمات بهره مند می شوند.
 
شهردار منطقه ٢ شهرداری کرمانشاه در خصوص سند ملکیت منازل این محلات خاطر نشان ساخت: عمدتا به شکل قولنامه ای و فاقد سند ملکیت هستند.
 
وی درباره خدمات شهری ارائه شده به این محلات گفت: در محله ملاحسینی ۵٠٠سری نخاله برداشت و نامگذاری کوچه ها انجام شد.همچنین زباله برداری به شکل کاملا رایگان صورت می گیرد در محله مراد آباد هم کلیه کوچه ها تا سال آینده آسفالت می شود. 
 
وی ادامه داد: املاک این محلات به دلیل اینکه پیشتر روستا بوده و به شهر الحاق شده، اغلب فاقد سند ملکیت هستند و در حال حاضر محله مراد آباد به دلیل عبور بلوار شهید سرابیان از بن بست خارج شده و ارزش زمین های آن افرایش یافته است. 
 
وی با بیان اینکه در این سه محله با مشکل فاضلاب مواجه بودیم، تشریح کرد: مشکل فاضلاب در محله مراد آباد حل شد و در شهرک کهریز قسمت هایی که فاقد سند ملکیت بوده و تصرف حریم رودخانه داشتند هنوز پابرجاست. 
 
وی به وجود گاراژ های ضایعاتی در محله ملاحسینی هم اشاره کرد و گفت: این گاراژ ها عمدتا فاقد چاه جذبی بوده که برای حل این مشکل طی روزهای گذشته با فرمانداری و سایر دستگاه های ذیربط مکاتباتی داشتیم تا هر چه زودتر نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار