معاون سلامت دامپزشکی استان:
معاون سلامت دامپزشکی استان کرمانشاه از نظارت کیفی علاوه بر نظارت کامل بر نحوه ذبح و پاکسازی مرغ‌های منجمد دولتی خبر داد و گفت: حتما برای خریداری این مرغ‌ها به مراکز عرضه مطمئن مراجعه کرده و از خرید در کنار معابر و خیابان‌ها خودداری کنید.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 03 March 2023

شاهرخ یارویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص نظارت کیفی بر مرغ‌های منجمد دولتی اظهار کرد: نظارت کیفی علاوه بر نظارت کامل بر کشتارگاه‌ها و نحوه ذبح و پاکسازی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این مرغ‌ها حاوی تاریخ انقضا بوده و فروش آن‌ها از نظر بهداشتی در مراکز عرضه مطمئن کاملا مورد تایید دامپزشکی است.

معاون سلامت دامپزشکی استان کرمانشاه افزود: عرضه مرغ منجمد دولتی در کنار خیابان‌ها و معابر شهری بدون رعایت بهداشت خلاف ضوابط بوده و با مواردی از این قبیل برخوردی جدی می‌کنیم متخلفان هم به مراجع قضایی معرفی می‌شوند اگر چه در بعضی مواقع این کار به شکل پنهان و به دور از دید دامپزشکی انجام می‌شود.

معاون سلامت دامپزشکی با اشاره به سلامت کامل مرغ‌ها تصریح کرد: این مرغ‌ها کاملا سالم و حاوی تاریخ انقضا هستند، اما متاسفانه گا‌ها مکان عرضه شان غیر بهداشتی است.

وی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه مقدار تولید مرغ در استان مضاف بر مصرف است که یکی از علل اصلی فروش‌های غیربهداشتی  تلاش برای فروش هر چه سریعتر مرغ‌ها است.

وی در ادامه توصیه کرد:از همشهریان درخواست می‌کنم که از اماکن یا کشتارگاه‌های غیر بهداشتی خرید نکنند و مرغ مورد نیاز خود را از اماکن عرضه مورد تایید دامپزشکی و بهداشتی نظیر فروشگاه‌ها و پروتئینی‌ها  بخرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار