فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ساخت مرحله دوم بیمارستان شهدای این شهرستان هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به تخصیص اعتبار از محل سفر رئیس جمهور برای تکمیل آن نیاز است که‌ پیمانکار در اتمام این طرح سرعت عمل داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ 02 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «صدرالله بابلی» افزود: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مرحله دوم توسعه بیمارستان جدید ۸۶ تختخوابی سرپل‌ذهاب در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب اختصاص یافت.

وی افزود: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی قول مساعدت دادند که سرعت کار در ساخت این پروژه را بالا ببرند و مشکلات پیش رو را حل و فصل کنند.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب با بیان اینکه نیازمندی های بیمارستان زیاد است و مردم شهرستان مطالبه‌گر هستند، اظهار کرد: در بیمارستان در بحث پزشک عمومی مشکلی نداریم، اما متاسفانه نبود پزشک متخصص، درمانگاه تخصصی این بیمارستان را تعطیل کرده است.

بابلی، دلیل نبود پزشک متخصص در شهرستان را عدم پرداخت کارانه اعلام کرد و گفت: انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه هر چه سریعتر نسبت به مطالبات پزشکان رسیدگی کنند.

وی اضافه کرد: مراکز درمانی و بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب به شهرستان های همجوار نیز خدمات ارائه می دهد و این وظیفه ذاتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه است که نسبت به پرداخت کارانه، اعزام پزشکان متخصص ، تامین دارو و تجهیزات لازم این بیمارستان مساعدت لازم‌ داشته باشد.

فرماندار سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: برخی از تجهیزات بخش اورژانس بیمارستان نیاز به تعویض دارد، تامین سیستم خنک کننده بیمارستان در دستور کار قرار گیرد، اقلام دارویی با توجه به فصل نوروز و حضور میهمانان نوروزی در شهرستان پیش بینی و تامین گردد.

هم اکنون تعداد ۹ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی، پنج پایگاه بهداشت، ۲ مرکز فوریت های پزشکی، ۶۱ نفر پزشک عمومی و متخصص و همچنین تعداد ۱۰ دندانپزشک در شهرستان سرپل ذهاب به بیماران مراجعه کننده خدمات رسانی می کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار