استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تخصیص اعتبارات نیازمند پیگیری مداوم است، گفت: روند تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه مطلوب نیست.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 02 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدطیب صحرایی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تابستان امسال سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در قالب بیست و هشتمین سفر استانی انجام گرفت که در این سفر مصوبات خوبی برای اجرای طرح‌های عمرانی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام به تصویب رسید.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شده اما تاکنون تخصیص خوبی صورت نگرفته که نیازمند پیگیری است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بخشی از پیگیری‌های تخصیص اعتبارات مربوط به درون استان و بخشی برون استانی است که روزهای گذشته این پیگیری در جلسه با معاون اجرایی رئیس جمهور انجام گرفت.

صحرایی خاطر نشان کرد: روزهای گذشته جلسه‌ای با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، ۱۰ مدیرعامل بانک‌های دولتی و نمایندگانی از استان کرمانشاه برگزار شد که مقر شد نماینده بانک‌های دولتی، نماینده معاون اجرایی رئیس جمهور و نماینده استانداری کرمانشاه نسبت به پیگیری تخصیص اعتبارات اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار