رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان:
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاهی از آماده باش پایگاه های اورژانس بعد از "چهارشنبه سوری" خبر داد و گفت: نقاط حادثه خیز در این روز شناسایی و ناوگان ها در این نقاط مستقر می شوند.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ 01 March 2023
مسعود قلعه سفیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هر ساله از ۱۷ اسفند پیگیر برنامه های خدماتی و درمانی ویژه عید نوروز هستیم، بعد از "چهارشنبه سوری" تا تاریخ ۱۵ فروردین ١۴٠٢ پایگاه های جاده ای و شهری در حالت آماده باش هستند.
 
وی افزود: در ورودی و خروجی های استان در کنار سایر نیرو های خدماتی و امدادی، آمبولانس ها مستقر، اتوبوس آمبولانس و بالگرد های هوایی هم در حالت آماده باش هستند.
 
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاهی در خصوص خدمات اورژانس در روز چهارشنبه سوری گفت: با توجه به تجربه سال های گذشته رعایت موارد ایمنی به هوشیاری جوانان و خانواده ها بستگی دارد، از مردم تقاضامندیم این نکات را رعایت کرده و مانع ورود صدمات به جوانان و نوجوانان شوند.
 
وی عنوان کرد: در برخی نقاط حساس ناوگان ها مستقر هستند تا در صورت لزوم خدمات رسانی کنند، تعدادی از نیروها هم بر اساس فراخوان کمک رسانی کرده و از ورود صدمات عمده جلوگیری می کنند. 
 
قلعه سفیدی تاکید کرد: از مردم درخواست می کنیم مانع تکرار تجربه سال های گذشته شوند و برخی افراد هم ممکن است به عنوان عابر آسیب بینند، لذا مراقبت در این روز ضروری است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار