معاون آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: سه هزار و ۷۰۰ مدرسه کرمانشاه در طرح ایما امروز توسط دانش آموزان اداره می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ 01 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر احمد شایسته اظهار کرد: به مناسبت هفته سالروز تأسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی طرح «ایما» در استان کرمانشاه به عنوان یک طرح سراسری امرز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در تمام مدارس استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در هفته تربیت به منظور آموزش مهارت‌های زندگی، ایجاد روحیه همکاری و تعامل بین دانش‌آموزان طرح «ایما» بر مبنای مدیریت مدرسه توسط دانش آموزان انجام خواهد گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اجرای مدیریت مدارس توسط دانش آموزان به مشارکت و تعامل آنها کمک می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر تقویت روحیه تعامل و مشارکت بین دانش آموزان این طرح به مسئولیت پذیری و مدیریت در کارها بسیار مؤثر خواهد بود.

شایسته ادامه داد: با توجه به اینکه فردا تمامی مدارس استان کرمانشاه توسط دانش آموزان اداره و مدیریت می‌شود اما معلمان و مربیان مدارس فردا در کنار دانش آموزان خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه طرح «ایما» در سه هزار و ۷۰۰ مدرسه استان کرمانشاه اجرا می‌شود، گفت: با اجرای این طرح به صورت تصادفی از مدارس استان بازدید خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار