به گفته مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه طی روزهای ۱۴ تا ۲۸ اسفند جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ 28 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا بابک ترابی با اشاره به برگزاری سنت حسنه جشن گلریزان در ماه رمضان سالهای گذشته، اظهار کرد: امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز تصمیم گرفته شد که جشن گلریزان آزادسازی زندانیان کمی زودتر برگزار شود تا تعدادی از زندنیان بتوانند لحظه تحویل سال را در کنار خانواده‌هایشان باشند.

وی ادامه داد: براین اساس طی نشستی که با مسئولین دستگاه قضایی استان داشتیم، مقرر شد که این جشن با هماهنگی روسای دادگستری شهرستانها و بخش‌ها، ائمه جماعات، فرمانداران و بخشداران سطح استان برگزار شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه تصریح کرد: جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد طی روزهای ۱۴ تا ۲۸ اسفند ماه در ۱۸ نقطه استان(شهرستان و بخش) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینکه امسال شرکت در جشن گلریزان هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری خواهد بود، اعلام کرد: در این راستا پویش "نذر رهایی" را در فضای مجازی برگزار خواهیم کرد و کسانی که علاقمند به مشارکت در این کار خداپسندانه هستند می‌توانند کمک های خود را از دو طریق شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۹۱۰۴۳ نزد بانک صادرات و یا شماره حساب ۰۱۰۶۳۴۲۵۱۵۰۰۷ نزد بانک ملی، به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

وی در ادامه از آزادسازی ۱۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان در سالجاری خبر داد و گفت: از فروردین امسال تا پایان بهمن ماه، ۱۶۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد– ۱۲ خانم و ۱۵۱ آقا – از محل جمع آوری کمک‌ها با همکاری ستاد دیه استان آزاد شدند.

ترابی مبلغ کل بدهی این زندانیان را ۱۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ از محل جمع آوری کمک‌های خیرین، تسهیلات بانکی، گذشت شکات، اعسار و شرکتهای بیمه‌ای پرداخت شده است.

 در جشن گلریزان سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار