فرماندار پاوه با اشاره به اجرای بخشی از زیر ساخت‌های پایانه مرزی شوشمی، گفت: تردد مسافران از مرز شوشمی به زودی تسهیل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 07 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر اردشیر رستمی با اشاره به رشادت و فداکاری مردم شهرستان پاوه طی ۴۳ سال اخیر در صیانت از تمامیت ارضی کشور و همراهی با نظام، اظهار کرد: اختصاص و استقرار دستگاه MRI کمترین خدمت به این مردم است.

وی با اشاره وجود پزشکان متخصص در شهرستان پاوه به ضرورت اختصاص این دستگاه به بیمارستان پاوه و جلوگیری از تردد مردم به مرکز استان و تحمل هزینه‌ها و خطرات ناشی از سفر بر پیگیری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این خصوص تا حصول نتیجه تاکید کرد.

فرماندار پاوه با اشاره به اجرای بخشی از زیر ساخت‌های پایانه مرزی شوشمی به منظور تردد مسافر از این مرز، تصریح کرد: خبرهای مسرت بخش و امید آفرینی در روزهای پیش رو در این خصوص به استحضار مردم شهرستان خواهد رسید.

رستمی مهمترین دغدغه دولت را ایجاد اشتغال و رفع بیکاری عنوان کرد و گفت: اهمال هیچ دستگاهی به ویژه بانک‌ها در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی بر پایش روزانه و مستمر آب شرب شهر پاوه و اطمینان از سلامت آن توسط شبکه بهداشت و درمان و امور آب و فاضلاب تاکید و افزود: باید نتیجه پایش برای مردم اعلام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار