استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در این کشور آقایی می‌کردند و حتی شاه مملکت هم قادر نبود به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست، گفت: اکنون با وجود همه فراز و فرودها، این مردم ایران هستند که کشور خودشان را اداره می کنند.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ 06 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدطیب صحرایی، امروز(۱۶ بهمن)در همایش روحانیون اهل سنت منطقه اورامانات استان کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای انقلاب، گفت: باید شرایط کنونی و پیش از انقلاب را به درستی و با در نظر گرفتن شرایط منطقه و جهان باهم مقایسه کنیم.

وی با بیان اینکه باید ببینیم ما نیز برای انقلاب چه کرده‌ایم، افزود: کرامت و عزت اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برای مردم است، بنابراین باید با اتحاد و وحدت این برادری را تحکیم کنیم.

 صحرایی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در این کشور آقایی می‌کردند و حتی شاه مملکت هم قادر نبود به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست، گفت: اکنون با وجود همه فراز و فرودها، این مردم ایران هستند که کشور خودشان را اداره می کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: این گوهری که خدا به ما سپرده را باید قدر بدانیم، زیرا این انقلاب یک هدیه الهی است.

وی ادامه داد: اگر جامعه اسلامی قدر برادری خود را بداند نباید از هیچ چیز بترسد، زیرا خداوند عزت و عظمت خودمان را به خودمان سپرده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قرآن محور وحدت و پیشرفت جامعه است، گفت: متاسفانه ظهور و بروز قرآن در جامعه مطلوب نیست که امیدوارم در ماه های مبارک پیش رو و بهار قرآن، توجه و تمسک بیشتری به قرآن داشته باشیم و مسیر حرکت خود را از آن بگیریم.

صحرایی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: بنابر فرموده خداوند متعال کسانی که در جامعه اسلامی حاضرند و ظاهرا مسلمان هم هستند اما در عمل در مسیر اهداف دشمن گام بر می دارند، در واقع نه از جامعه اسلامی، بلکه از دشمنان جامعه‌اند.

وی افزود: همه باید تلاش خود را باید برای عزت و اعتلای اسلام ناب و زلال بکار بگیریم و در راستای آبادانی و توسعه کشور تلاش کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار