معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از حذف سقف کارانه پزشکان خبر داد و گفت: در حال حاضر پرداخت پلکانی به پزشکان آسیب زننده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 06 February 2023

پرویز صوفیوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص سقف کارانه پزشکان اظهار کرد: سقف کارانه سال گذشته ۶٠ میلیون تومان و امسال ١٢٠ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه سقف کارانه در مناطق محروم برداشته شده، افزود: از ابتدای مهر ماه با حذف سقف کارانه در مناطق محروم رو به رو بودیم و امیدواریم که تاثیر مثبتی در خدمات دهی به بیماران داشته باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در پرداختی‌ها دو پلکان داریم که یکی مربوط به مالیات و دیگری درصد‌هایی بابت هر مبلغ است که به عنوان مثال به ازای هر ۵ میلیون تومان ۶٠ درصد، هر ١٠ میلیون تومان ۵٠ درصد و بیش از آن به میزان ٣٠ تا ٣۵ درصد به پزشکان پرداخت می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر مشکل سقف کارانه پزشکان نیست بلکه عمدتا موضوع پلکان‌ها اهمیت دارد و قدری پلکان‌ها یا دیر پرداختی‌ها آسیب می‌رساند.

لازم به ذکر است که یکی از کار‌های انجام شده نزدیک کردن تعرفه خدمات در بخش‌های دولتی و خصوصی است به طوری که ۸۰ درصد تعرفه خدمات در بخش‌های دولتی و خصوصی به هم نزدیک شده است.

به گفته مسئولین در حال حاضر ٢۵۴ پزشک عمومی در مناطق محروم و روستایی استان مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به بیماران هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار