رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رییس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه از پلمب پارکینگ‌های متخلف خبر داد و گفت: نرخ دریافتی پارکینگ داران عموما از قیمت‌های مصوب بیشتر است.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ 06 February 2023

محمد هادی ارباب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه درخصوص قیمت متغیر پارکینگ‌ها اظهار کرد: متاسفانه نهاد‌های اجرایی برای نظارت بر پارکینگ‌ها ضعیف عمل می‌کنند و تخلف پارکینگ داران افزایش یافته است.

وی افزود: هرساله برای پارکینگ‌ها از طریق اتحادیه و با توافق اتاق اصناف قیمت مصوب تعیین و به پارکینگ‌ها ارائه خواهد شد و ما تاکید بسیاری بر اجرای آن داریم که در حال حاضر قیمت مصوب برای پارکینگ‌ها از لحظه ورود تا سه ساعت ۸ هزارتومان می‌باشد، اما متاسفانه قیمت‌های دریافتی از افراد ۱۰ الی ۲۰هزارتومان است.

وی با تاکید بر انجام نظارت و بازرسی‌های لازم بر پارکینگ‌ها تصریح کرد: برخورد ما با پارکینگ داران متخلف اعمال جریمه‌های سنگین و پلمپ پارکینگ این افراد است اگر چه متاسفانه جرائم در نظر گرفته شده بازدارنده نیست.

وی تصریح کرد: پیشنهاد ما تهیه بنر و نوشتن نرخ مصوب در آن است تا شهروندان از قیمت‌های مصوب اطلاع پیدا کنند و در صورت مشاهده تخلف با مراجعه به سامانه ۱۲۴ یا تماس با شماره اتحادیه ۳۷۲۳۱۲۰۲
این تخلفات را گزارش دهند.

ارباب در پایان با بیان اینکه لازم است منشا دقیق این تخلفات پیدا شود، خاطر نشان ساخت: در گذشته دادستانی با ورود به این قضیه تعدادی از پارکینگ داران متخلف را بازداشت کرد که همین امر منجر به مطلوب شدن وضعیت پارکینگ‌های سطح شهر از نظر قیمت گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار