معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرمانشاه گفت: پارک شیرین کرمانشاه به تفرجگاهی متناسب با استانداردهای گردشگری تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 06 February 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شهرداری برومند نامداری با اشاره به اینکه پارک شیرین از پارک‌های قدیمی شهر کرمانشاه است، اظهار کرد: در تلاشیم این پارک را به محلی مناسب برای استفاده شهروندان تبدیل کنیم.
 
وی افزود: پارک شیرین بیش از ده هکتار مساحت دارد و با توجه به قرار گرفتن آن در نزدیکی پیاده‌راه پزشکان، می‌تواند مکانی باشد برای گردش و استراحت افرادی که به‌منظور کارهای درمانی از دیگر نقاط به محدوده پارکینگ شهرداری مراجعه می‌کنند.
 
معاونت خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه طرح ساماندهی پارک شیرین مدتی است آغاز شده است، تصریح کرد: ترمیم چمن پارک به مساحت ۸۰۰ مترمربع، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، زباله‌ها، لاشه‌های سنگ‌های ریزشی از دیواره صخره‌ای، نظافت آب‌نماها، پاکسازی علف‌های هرز و هرس درختان از اقداماتی است که در پارک شیرین انجام شده است.
 
وی ادامه داد: به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم که بتوانیم چندین طرح ویژه مانند ساخت هتل را در پارک شیرین کرمانشاه اجرایی کنیم.
 
نامداری یادآور شد: افرادی که علاقه‌مند به مشارکت در این زمینه هستند می‌توانند به بخش سرمایه‌گذاری شهرداری مراجعه کنند و تمام اطلاعات و جزئیات پروژه در اختیارشان قرار داده می‌شود.
 
وی روکش آسفالت، اجرای پیاده‌رو با تایل، ترمیم جدول‌های شکسته، اصلاح سیستم آبیاری پارک در راستای استفاده بهینه از منابع آبی، ایجاد تاسیسات روشنایی، نصب آلاچیق، ساخت سرویس‌های بهداشتی و رنگ‌آمیزی اصولی تمامی المان‌ها و جدول‌ها را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا در پارک شیرین کرمانشاه عنوان و خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از تغییرات تا پایان سال انجام می‌شود و به‌دنبال آن هستیم پارک شیرین در نوروز ۱۴۰۲ آماده استفاده باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار