فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صحنه با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ 02 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سرهنگ مسعود کاظمی  اظهار کرد: ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی یک ضربه سهمگین بر پیکره استکبار جهانی بود و همه اقشار ملت ایران در مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی سهیم بودند و عهد و میثاق مردم با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم‌تر شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی این انقلاب توطئه چینی و تحریم را علیه ملت ایران آغاز کردند، ادامه داد: اقدامات خبیثانه استکبار جهانی نه تنها راه به جایی نبرده بلکه مردم با بصیرت ایران اسلامی در برهه‌های حساس تاریخی همواره با تبعیت محض از رهبری در دفاع از انقلاب اسلامی نقش فعال داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صحنه تصریح کرد: استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان از مؤلفه‌های مهم تفکر انقلاب اسلامی است و این تفکر امروز مورد علاقه و استقبال ملت‌های مظلوم منطقه و جهان است و جبهه مقاومت با بهره گیری از این تفکر و روحیه انقلابی در جبهه‌های مختلف در مقابله با صهیونیسم جهانی به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران منشأ بسیاری از پیشرفت‌ها و دستاوردها در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی و تحقیقاتی شده که در سایه ایمان به خدا و اتکا به توان داخلی به دست آمده است.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: تبیین دستاوردهای عظیم و منحصر به فرد انقلاب اسلامی رسالت مهم رسانه‌ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی است که بهترین زمان برای تشریح این دستاوردها ایام الله دهه فجر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار