معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۸۴ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی و فرعی انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 02 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس علی سلیمی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: در پی ورود سامانه بارشی به استان؛ با تلاش بی وقفه راهداران، تردد در محورهای اصلی و شریانی برقرار بوده و تمامی محورهای روستایی و فرعی استان کرمانشاه باز است.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، یک‌هزار و ۶۸۴ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی انجام و ۹۹۵ تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی در سطح راه‌های روستایی استان مورد استفاده قرار گرفته است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: بیشترین بارش در سطح استان مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، سنقرو کلیایی بوده است و محورهای روستایی شهرستان‌های صحنه، ثلاث‌باباجانی و هرسین نیز در این عملیات بازگشایی شده است.

وی تصریح کرد: ۴۶ اکیپ راهداری در استان کرمانشاه فعال و آمادگی لازم برای انجام عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی را دارند.

سلیمی اضافه کرد: تعداد ۱۰۶ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به همراه ۱۴۱ نفر نیرو راهدار برای برف‌روبی محورهای روستایی به کارگیری شده است.

وی افزود: در جریان عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی، ۶۲ مقطع ریزش‌برداری انجام و به ۵۱ خودرو امدادرسانی شده است.

معاون راهداری استان کرمانشاه در پایان، با بیان اینکه همشهریان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، افزود: درصورت انجام سفرهای جاده‌ای حتما در تماس با ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار