وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از ضرورت بهبود بخشی نرخ بیکاری استان خبر داد و گفت: حل مشکل اشتغال دستیابی به مسکن و ازدواج را آسان می کند.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 02 February 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سید صولت مرتضوی در بدو ورود به استان کرمانشاه اظهار کرد: به سینه ستبر انقلاب سفرکرده ایم ، یکی از دلایل سفرهای استانی علاوه بر این که مسؤلین موظف هستند  از نزدیک در خدمت مردم باشند ایجاد توازن در استان ها می باشد در سفر اول رئیس جمهور به این استان بنده  به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور برنامه ریزی های لازم را انجام دادم و خوشبختانه مصوبات خوبی داشتیم و نگاه ما در این مصوبات ایجاد توازن بود.

وی در ادامه عنوان کرد : گرچه این استان جزو سفرهای دوراول بود، اما تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد و از چندین کارخانه بازدید داشتیم که  دو مورد از این کارخانه جات  به حوزه ماموریت ما برمیگردد یکی  کارخانه کاغذ غرب و دیگری  کارخانه اسید سیتریک می باشد، وزرات تعاون کارورفاه اجتماعی قبل از ما نوسازی و راه اندازی را شروع کردند و مدتی که سفرهای استانی را آغاز کردیم رسیدگی به اوضاع  استان سرعت گرفته است.

وی افزود: باید آستین همت را بالا بزنیم ودر یک بازه زمانی دو ساله تا پایان این دولت نرخ بیکاری استان کرمانشاه را به حد تعادل برسانیم وتصمیماتی در حوزه مسکن هم در جلسه شورای اشتغال برای حل مشکل مسکن عرضه خواهیم کرد.

وزیر کاردر خصوص ایجاد اشتغال در استان افزود: باید آموزش متناسب با توانایی ها واستعداد ها را در سطح استان ارتقا بدهیم،مراکز آموزش فنی  و حرفه ای ما باید چند شیفته کارکنند تا موجب دانش افزایی شوند علاوه براین هنرستان های وابسته به آموزش وپرورش ، دانشکده‌های فنی حرفه ای وابسته به وزرات علوم و علمی کاربردی هم باید وارد کار شوند تا به نتیجه برسیم.

مرتضوی تاکید کرد :اگر مشکل اشتغال حل شود، مشکل مسکن و ازدواج هم رفع خواهند شد،رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب وحدت است و همه آحاد مختلف مردم باید دراشتراکات با یکدیگر متحد باشند، مهم ترین مشکل حال حاضر استان اشتغال است که این موضوع حتما حل خواهد شد  

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار