رییس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: گواور با ۴۴.۲ میلی‌متر بارندگی پر بارش‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ 01 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سعید قاسمی، رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی در کرمانشاه ضمن ارائه آماری از بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: گواور با ۴۴.۲ میلی‌متر بارندگی پر بارش‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

وی ادامه داد: پس از گواور، شهرهای گهواره با ۳۶ و بیستون با ۳۵.۶ میلی‌متر بارندگی در رتبه‌های بعدی پربارش‌ترین نقاط استان و قصرشیرین نیز با ۵.۶ میلی‌متر بارندگی کمترین میزان بارش را در استان در این مدت داشته‌اند.

رییس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: میزان بارندگی شهر کرمانشاه نیز در شبانه‌روز گذشته ۲۰.۷ میلی‌متر گزارش شده است.

وی یادآور شد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، به دلیل تضعیف شرایط ناپایدار، بارش امروز غالبا پراکنده و بیشتر در نواحی غربی استان متمرکز خواهد بود.

قاسمی اضافه کرد: در روز پنجشنبه تحت تاثیر موج دیگری مجددا و البته با شدتی کمتر از سامانه روز گذشته، شاهد بارش برف و باران، به‌خصوص در نیمه غربی استان خواهیم بود. همچنین؛ حداقل دمای هوا از فردا تا پایان هفته، روندی کاهشی خواهد داشت.

وی یادآور شد: کاهش دما که شرایط را برای تشکیل مه، به‌خصوص در اوایل روز فراهم می‌کند؛ در روزهای جمعه و شنبه محسوس‌تر خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار